El dimarts 20 d'octubre, a les 18.00h, organitzem amb la Fundació Pasqual Maragall una taula rodona sobre el paper de la salut i la cura en el model social i econòmic, i la seva contribució al benestar de les persones i de la societat.
Hi participaran:
- Tim Jackson. Autor del llibre "Economia de la cura", professor de Desenvolupament Sostenible a la Universitat de Surrey, Anglaterra.
- Dolors Comas. Representant de la Xarxa pel Dret a Cura i Catedràtica emèrita d'Antropologia Social per la Universitat Rovira i Virgili.
- Jordi Mir. Professor d'Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra, i del departament de ciència política de la Universitat Autònoma de Barcelona.
La presidenta del Cercle d'Economia Teresa Garcia-Milà i la presidenta de la Fundació Pasqual Maragall Cristina Maragall donaran la benvinguda a l'acte, que moderarà Laia Ortiz, directora de l'àrea d'acció social de la Fundació Pasqual Maragall.
L'acte comptarà amb traducció simultània.