El Cercle d’Economia i Publicacions de l’Abadia de Montserrat organitzen la presentació del número d’octubre de la revista Serra d’Or que, amb el títol “Valor(s) de l’economia”, reflexiona sobre l’economia del nou mil·lenni.
Amb motiu d’aquesta edició, hem organitzat una taula rodona on abordarem alguns dels grans reptes i oportunitats que marcaran el nostre futur col·lectiu: la irrupció de la intel·ligència artificial; el paper de les criptomonedes i les noves finances digitals; i la transició ecològica com a motor de canvi econòmic i humà.
La taula rodona, moderada pel professor d'Història del pensament econòmic (UAB-URL) i gerent de l'Ateneu Universitari Sant Pacià (AUSP) Bernat Sellarès, comptarà amb la participació de P. Bernat Juliol, Majordom-Administrador de l'Abadia de Montserrat; Guillem López Casasnovas, catedràtic emèrit de la Universitat Pompeu Fabra (UPF); Núria Cabutí, CEO de Penguin Random House Grup Editorial i vocal de la Junta Directiva del Cercle d’Economia i de Josep Franch, director d’inversions per al Sud d’Europa de Rockfield Real Estate i vocal de la Junta Directiva del Cercle d’Economia.
La presentació del número 790 de la revista Serra d’Or vol ser un espai de diàleg i pensament crític, obert a totes les persones interessades a entendre com aquests fenòmens configuren els nous horitzons de la societat i de l’economia.
La presidenta del Cercle d’Economia Teresa Garcia-Milà donarà la benvinguda a l’acte, que serà presentat pel cap del Consell de Redacció de la revista Serra d’Or Joaquim Noguero.