El Cercle d'Economia acull una sessió organitzada conjuntament amb la Barcelona School of Economics (BSE) per explorar com impacten els avenços en intel·ligència artificial i el context canviant en el comerç internacional en la política industrial i l'organització del mercat de treball.
La sessió, que tindrà lloc el pròxim dijous 22 de maig a les 18 h sota el títol "Challenges of Industrial Policy: AI, Trade and the Labor Market", es farà íntegrament en anglès.
A la taula rodona, que estarà moderada per Andreu Mas-Colell, hi participaran Richard Blundell, Pinelopi Goldberg i Preston McAffe, membres del Consell Científic del BSE amb experiència en l'àmbit acadèmic, les organitzacions internacionals, el govern i el sector tecnològic.