Diàleg amb José Antonio Santano, secretari Estat de Transports i Mobilitat Sostenible

Cercle d'Economia
Catalunya afronta en els propers anys decisions clau en matèria de mobilitat i infraestructures. Rodalies, l'AP-7, l'ampliació de l'aeroport del Prat, el futur model de finançament de la xarxa viària i el Corredor Mediterrani formen part d'una agenda estratègica per a la competitivitat, la cohesió territorial i el desenvolupament econòmic del país.

Una agenda que entra ara en una etapa decisiva, amb projectes de gran abast en marxa i decisions rellevants per abordar. El seu desplegament requerirà capacitat d'execució, visió de llarg termini i col·laboració entre administracions per donar resposta a les necessitats de mobilitat i competitivitat de Catalunya.

Sobre aquestes i altres qüestions en parlaran José Antonio Santano, secretari d'Estat de Transports i Mobilitat Sostenible, i Teresa Garcia-Milà, presidenta del Cercle d'Economia, en un diàleg sobre les decisions que definiran com es mou Catalunya els propers anys.





Més esdeveniments a l’agenda

Continuar
  • Cercle d'Economia
  • C/ Provença, 298
  • 08008, Barcelona
Logos Kit Digital